Niciodata nu forta, doar foloseste un ciocan mai mare...




luni, 8 august 2011

Moarte pe Lacul Morii


Asta am gasit azi pe Lacul Morii. Am sunat la Politia Animalelor de unde am fost indrumat catre Societatea Ornitologica Romana. Am sunat si acolo, unde o doamna mi-a spus ca ma va suna o colega de a ei care momentan este la masa. Dupa 4 ore am fost sunat de colega careia i-am reluat povestea si care mi-a spus ca nu poate face nimic pentru ca baietii din birou au munca de teren (prin tara) pentru inca doua saptamani si ca ele nu se pot deplasa in zona respectiva. Mi-a spus ca au mai avut o sesizare, dar, pentru ca lacul nu e in proprietatea lor, nu au putut face decat o adresa la Apele Romane prin care solicita analize ale apei, analize care dureaza doua saptamani. In timpul asta mor pasari...Nu sunt caii din Letea, nu sunt maidanezii eutanasiati, dar poate se pricepe cineva si la pasari...

P.S.: M-am saturat de ONG-urile care fac doar zgomot...

Un comentariu:

  1. ce trist.. cata indiferenta din partea autoritatilor.. la urma urmei noi suntem cei care distrugem lumea, fie prin faptul ca poluam, fie ca nu ne pasa..

    RăspundețiȘtergere